Tuesday, December 29, 2009

MIFR-Fi'Zik,Chemistry,Bio

Patutnya tak bleh kayuh dalam 2/3 hari nie..tapi sebab event MIFR punya pasal...aku gagahkan jugak untuk berkayuh pagi tadi....malam sebelumnya,aku jumpa dgn kawan pinjam sadle beskal dia....tak bleh tahan dgn sadle standard aku tuh....pedih woooo...melecetnya tak usah nak cakap laa..tuhan aje yg maha mengetahui...
so pagi tadi aku ride lebih kurang 33km,nak test dgn sadle merah nie....comfort sikit..walaupun sadle nyer halus...tapi masih selesa...cuma masalahnya,betul ker aku pasang,aku tak tau...takde penimbang air nak tenguk seat tuh tegak atau idak.....
Tak kisah lah...aku doakan semoga tubuh badan aku sihat sepanjang tarikh event MIFR nanti....aku harap dapat complete kan route dalam masa 6 jam....mudah jer target aku utk 1st day...klu org lain nak pegi laju sekalipun,lantak depa lah...aku just nak completekan route utk 1st day less than 6 hours.....

1 comment:

  1. Jen kalau bontot kecik ok. kalau bontot besau kang terentak masuk dalam payah

    ReplyDelete