Sunday, December 13, 2009

"DuKe"nya badan aku

Pergh..gilos betui...sakit satu badan...panjat genting sempah pun tak rasa sengal macam nie....mungkin aku tak cukup tidor gamaknya..malam berkayuh...tidur 4 jam,bangun pagi terus ke kelas RAE...

dari pukul 9.00 pagi stay sampai ke 6.00 ptg..balik umah...tak sempat pun nak pegi umah VIP tenguk org pasang lampu...sampai umah,xyl dgn anak2 takda,depa pi pasar malam...adik adah dgn angah dzikri demam lagi..tak sempat pun nak layan depa....

xyl sampai terus bukak bungkusan nasik beriani...seharian tak ambik nasi siut....amik benda ringan2 jerk....tak bleh tahan sgt,kena gak ambik nasik....7.30 malam aku bg tau afif nak naik mandi,pastuh terus nak tidur..afif kata ok...janji dgn dia nak layan tenguk tv..tapi satu badan sengal...

lepas maghrib,atas sejadah jerk aku lelap...sedar2 dah 3 pagi....memang flat terus...tak cukup tidur dan rest gamaknya...nie mata dah tak ngantuk lagi..pagi nie(13/12) ahad,ada kayuhan jantungKu kat shah alam..tapi aku tak bayor pun...plan nak ikut saja2...20km jerk...tapi...kalau aku ikut,bising pulak bini aku nanti....asyik tak lekat kat umah....

minggu depan kena training sendiri...sampai hari khamis jer boleh training...jumaat,sabtu dan ahad dah janji tak mo kayuh..adik beradik nak dtg celebrate annivesarry aku yang ke 7.Abah,adik,yang anak beranak dan ayong anak beranak akan tidor kat umah aku...mlm jumaat nak plan buat barbeque kat umah...jumaat pagi nak bawak dia org masuk sunway lagoon.sabtu gi kenduri kahwin kat dewan bahasa pustaka....ahad nak gi berkelah pulak kut.....

pastuh 2 minggu yang berikutnya,muahahaha...aktiviti BUJANG!!!!!!

No comments:

Post a Comment