Wednesday, December 16, 2009

ATU transform to PSP

Adoyai...sudah jadi lain cerita....kalau dulu duit icom 718 tukar jadi microwave owen..kali nie duit ATU tukar jadi PSP...adeh...lama lagi la nak menabung nampaknya... Gambar tak berapa clear...afif khusyuk layan toys baru dia..mulanya tak nak beli jugak..takut dia tak pandai jaga mender nie...bukan murah jugak...aku dulu kecik2 usah harap la nak dapat toys canggih manggih macam nie....tak per lah...semoga afif displin dan lebih matang...
Ghanap duit cheq...tapi apa nak buat...dah rezeki anak2...aku korbankan hobi utk anak pulak...ialah,klu sebelum2 nie,aku giler kete sampai depa tak dapat apa...asyik ke kereta ajer...kali nie...aku puaskan hati xyl dan anak2....moga2 hidup rezeki bertambah...
Tabung ayam kosong terus...habis pecah...dah masuk dalam tong sampah pun tembikar yg pecah tuh....nak beli tabung lain pulak....kalau menabung lepas nie..aku nak masuk bawah bantal jerk....tak pun main kutu.....
Tak per la afif..rezeki along afif...asalkan anak2 jadi anak yg soleh....didi dulu masa kecik2,berguling2 dalam emporium baru dapat mainan...tak makan 2 hari,baru tok tapah belikan...tuh sebab toys didi sampai hari nie ada lagi....sebab apa..???sebab susah nak dapat...bila susah dapat didi kena jaga elok2....didi harap,along afif jaga toys yg didi bagi....no more present for your b'day on this january...i give your present in advance....

No comments:

Post a Comment