Wednesday, December 9, 2009

Baru umur Sebulan = 322km

Sedar tak sedar Merida 901 dah berumur sebulan....milleage yg aku clock masa Merida lama 600km.Tadi masa ghalit aku cuci beskal,total milleage dah 922km.....ceh...tak ler jauh bebenor aku kayuh rupanya....klu ikutkan milleage lebih kurang dari johor ke perlis siut...!!!!Makna kata selama sebulan nie,merida 901 dah jalan lebih kurang 322km....

Mana Merida 901 dah sampai...???Hulu Langat 3 kali aku rasa....Putrajaya 5/6 kali.....laa....Route umah aku usah cakap la kan..dah memang tempat dia....,Kesas pun belum lg...Rupanya Puncak Alam pun tak sampai lagi.....Kalau sabtu nie tak der program,memang aku layan route puncak Alam...main dekat Dragon Tail...dekat kem bina semangat meru tuh....syiok siut layan root tuh...

Tak per..hari jumaat nie aku akan layan route Dragon tail tuh....klu sempat nak layan Altantuya sekali...Altantuya pun aku tak nah habis sampai hujung....Si KTT tak habis2 ngajak pergi ke PD...aku rasa macam ok jerk...cuma tak dapat nak cari masa....KTT ajak awal tahun.,tapi memang tak bleh kut..kena jadi station master utk DXing malam tahun baru....

Pandai 9M2ONE tolak kat aku....bleh dia dtg lewat....nak jadi station master pun,aku bukannya ada set sgt..duk menempek set org jerk...tak per...GTR ada..muahahaha,buleh aku taichi kat dia..tak pun 9M2RIE pun ader...biler lagi aku nak bersilat yer tak...

Apapun ntah sampai kemana ler hobi basikal nie...rasanya aku mula kayuh sebelum exam CW lagi..bulan 4 rasanya...eehh..lupa lak aku..bila aku mula mengayuh erk...?????

No comments:

Post a Comment