Tuesday, December 15, 2009

sikit2...

Menggatal sebenarnya...mulanya mobile ke port klang nak buat pasport utk persediaan ke Pak Bara...punyer ler ramai manusia....depa kata imigrissien port klang tak ramai org...hampieh..serupa jerk....sakit betul hati.....terus mobile nak ke shah alam... sebelum sampai balai traffik kelang,rasa macam nak nyinggah kat kedai siong....konon2 bleh tenguk beskal giant defy yang siong kata dah nak sampai.....sambil tuh beleh tukor minyak henjin dgn gearbox utk kete pak aji aku tuh....sebelah kedai siong ada bengkel kereta....

sambil aku nenguk beskal...sambil aku servis kete...nanti nak byk berjalan 2/3 minggu nie....belek baju...belek groupset...mcm2 aku belek...melepas lagi..grouppo Sram Rival 10 speed 2nd rm1500...cantik lagi...carbon fibre shifter plak tuh....tak per tak der rezeki...

belek punyer belek,berkenan plak kat spec mata....hehehehe..gatal sebenarnya....murah jerk...lense satu set jerk..tak bleh tukar2...sesuai utk siang jerk..klu kayuh malam kena pakai lens kuning..lagi nampak clear....ahhh jalan jer lah...malam tak rasa letih sgt bijik mata..satu lense pun ok..bukan nyer nak jadi pelumba pun...damage rege tak sampai sebelah tangan pun...

mulanya teringin kat oakley...pergh...zindabath,apsere napetey...kata org hindustan...tak sanggup tenguk rege...klu ikut hati beli yg welder pakai pun dah ok...tapi nie semua gara2 persediaan ke Pak Bara dan MIFR...riso woo...semua kayuhan long distance...adeh..berapa lama tidor meniarap,aku tak tahu lah nanti....

Kat sini belah atas

kat sini sambungannya

No comments:

Post a Comment