Thursday, December 10, 2009

Kayuhan Kota Damansara

kayuhan malam nie bersama rakan2 dari TV3 dan juga rakan dari Kota Damansara....superb,marvellous,semua ada....push sampai limit....jantung rasa macam kena hiris macam kayuh kat pangkor....27.6 km ajer..tapi yg paling aku suka average speed 26.8km/h...seronok siut..apapun ada ngelat sikit bila karim push about 2.2km dgn motor sikal....memang dah habis kederat...hampieh bebudak nie....

Mula kayuhan jam 9.30 malam..dari kota damansara terus ke airport subang terminal 3 tak salah aku....syok tenguk rakan2 potong,aku pun try potong kawan2....konon nak buat breakaway....last2 jadi baloon....muahahaha...giler betui,tak nah dibuat berkayuh sampai maxixmum speed 56.7 km/h,memang ler turun bukit sikit,tapi memang puas lah...

kuar dari airport subang terus ke komuter sungai buloh...tapi aku u turn dgn nadal budak kota damasara....yang lain pusing kat komuter sungai buloh....masa nak mendaki dipersimpangan masuk kat kota damansara...jantung dah mula rasa pedih..karim dah dapat detect aku punya sengsara...so dia tolak jugak.....apapun thanks to JAM yg share guna gear yang betui...byk lagi yg kena perbetulkan...

lepak kat soya station,lili dari tv3 bg opinion pasai crank depan...jgn salah paham...lili bukan awek aaaaa.....otai tuh..dia kayuh macam kederat kuda aku rasa....cerita pasai compact crank....tu lah..beli beskal takmo tanya org...padan muka aku...crank aku yg 3 piring tuh berat sebenarnya....alahai...kena upgrade lagi nie...tak per..esok malam jumaat...sambil menggosok sambil pillow talk dgn bini aku...harap,xyl approve kan budget utk upgrading cranck...keh keh keh...

Masa lepak kat soya station ada plak salah sorang geng tv3 duk cakap "apa barang pakai brand merida,dalam LeTua d'langkawi takder pun team pakai merida"...adus tersentap aku jap....tapi tak per...apa pun brand yg aku pakai,itu brand pilihan aku...aku pulang balik paku buah keras kat dia..."gua yg perut ada lipat pun boleh ikut kalau bukit,inikan badan brader yg sendol dari aku"...hehehe..jgn risau aku tak ambik hati....takmo "Dalam Hati Ada Taman"...basikal mahal sekalipun mental yg kena kuat...aku percaya kat situ....

Jumaat nie dia org plan nak berkayuh masuk duke...adus..serba salah dibuatnya...cycling troops aku takkan nak aku tinggal pulak...herm..rasa tak patut la pulak....tapi kalau aku kayuh dengan depa,aku pulak yg tak improve....tak de niat nak membangga diri,tapi klu nak jadi terrer,kena ikut org terrer..kalau duk dalam kumpulan tuh jer,aku rasa aku ler yg paling terrer..muahahahaha...herm...susah betul la...ajak depa keluar,konpom depa takmo punyer....

orait...kayuhan malam nie,memang berbaloi..lantak la kena tinggal pun...aku no hal jerk...bila2 kayuh reramai,rasa kengkawan pembakar semngat utk aku....macam OCC,VZO,KRX buat kat aku masa kat pangkor....ok guys...see ya in pak bara.....aku kumpul milleage nie...ader rezeki minggu nie aku dapat la kumpul 180km.....adios amigos...

No comments:

Post a Comment