Thursday, November 12, 2009

RAE class for 2009/2

Salam...adeh....letih...byk sms masuk,dan byk gak permintaan..macam ler aku ngajor baguih sesangat...ntah,rasanya musim RAE kali nie aku malas betul nak buat kelas ...selalu aku cakap dan jgn salah paham erk,aku selalu mention diawal perbualan kelas ,aku bukan mengajor,tetapi berkongsi...

Malas....eerhmmm,naper erk...ntah ler..malas giler,rasa macam nak duduk dendiam jerk...buat lah apa pun,aku dah tak heran sgt sekarang nie...rasanya ramai rakan2 yang akan buat kelas dan mengajar nanti...aku harap,sesiapa yg sms,menelefon dan email(rakan rapat) MUNGKIN malas kut nak berkongsi tahun nie...dah penat...

Sedih dengan sikap setengah pihak...tapi nak sedih buat apa..benda nie hobi,klu hobi ia mesti seronok...sorry silap tulih...so bila rasa tak seronok,dia mula jadi malas,bila malas,dia akan buat kerja acuh tak acuh,biler buat kerja acuh tak acuh,mulalah jadi tak ikhlas...kalau cenggitu aku rasa mungkin 80% tak der ler kut kali nie.....semangat aku berkongsi mungkin dah ditelan masa dan situasi..sebab mungkin aku dah tak gembira utk berkongsi...

Jadi..apa yang aku gembira buat sekarang nie...???aku Terlalu gembira berbasikal...target aku nak turunkan berat aku sampai dapat 80Kg....target aku nak kayuh ke Pak Bara...target aku nak kayuh dari putrajaya ke PD..target aku nak panjat cameron highland dari simpang pulai...target aku nak kayuh interstate selangor dan pahang...dan target aku nak BERHENTI MEROKOK!!!!!!aku nak berhenti merokok...aku nak berhenti merokok...aku nak berhenti merokok....aku nak berhenti merokok...

Ko nak masuk berlumba ker jen...???takder maknanya...dah tua...aku berkayuh sebab kesihatan yg aku rasa..rasa perubahan badan aku sekarang..tak de hingin pun nak masuk lumba..bila aku henjut pedal tuh..kepala hotak aku fokus kat situ...aku lepaskan marah dan sifat tak baik aku kat dalam kayuhan...

Banyakkan???sebab apa..sebab aku gembira...seronok..sorang2 pun jadik...takder komuniti besar pun takper...aku salute betul dgn abg long aku si VOL...kena korek rahsia sikit2 rupanya dari dia...siut btol..patutler aku ajak kayuh endurance dia tak heran sgt...dia dah merasa masa 10 tahun yang dulu..merata tempat dia dah berkayuh...takper abg kamal,saya baru nak rasa stim berkayuh...aku harap dia dapat pergi pak bara..GTR pun sekali..kalau VOL dgn GTR baca en3 nie,aku harap sesangat korang berdua pergi...tolong la wei...jom argh joint,aku tau kederat aku tak sekuat hangpa berdua,tapi harap sgt korang free kan masa tuh...

Apapun nak ucapkan awal Good Luck utk semua calon yg ambik RAE 2009/2.Ada masa lebih kurang sebulan lagi...semoga kalian semua berjaya dan gembira dalam hobi radio nie...musuh jgn dicari,sahabat itulah yg sejati....

Regards
9M2JEN
Proud to be Muslim...


3 comments:

  1. la...macam tau2 je..eheh...no prob bro...teman paham.....harap2 tak luntur semangat...apa sahaja yang kita lakukan memang kena ikhlas...dan hopefully rakan2 hormat dengan setiap pendirian yang dibuat.

    ReplyDelete
  2. eloo bai ckp jer malas....malas, nie posting confirm ayat2 dlm hati ada taman beb...relex arr

    ReplyDelete
  3. ok to be clear aku malas...malas...malas...hampieh ko faizal...ingat sikit bro,ko tuh junior aku.....wakakakakaka...keh keh keh...nak senggugut aku ketawa nie...karang aku tutup blog ni kang...

    ReplyDelete