Saturday, November 14, 2009

Kayuhan ke hulu langat


Mulanya nak kayuh dari batu 11 sampai kaki gunung nuang..tapi biler tenguk ramai org masuk simpang kanan di pekan batu 18,aku dengan lan,tukar kami punyer route...plannyer nak kayuh dgn OCC sekali,tapi OCC punyer time management fail,aku terpaksa mulakan kayuhan seawal jam 7.30 pagi..memang on time...kayuhan kali nie berdua jerk,aku dgn LVR...
Aku terbaring kat bukit semenyih...memang pacak jugak...climbing almost 6km...hampeh betu...menolak pun ader....
Gambar nie kat kebun kawan aku di batu 20 sg lui...berhampiran dengan rumah yusf haslam yang banglokat dalam hutan tuh..kawan aku ada beskal giant TCR3,tapi maleh nak berkayuh....siut jerk......

nie gambar aku menolak,masa naik bukit...menolak sebab LVR jauh kat belakang masa tuh...hikhikhik alasan...tapi sebenarmya lagi letih menolak daripada berkayuh....



sorry argh..en3 kali nie aku malas nak update cerita sgt...1st time berkayuh dalam hujan...apapun minggu depan aku nak layan route nie lagi...memang menyegarkan..fresh air...maklum ler kawasan hutan simpang...

No comments:

Post a Comment