Tuesday, November 10, 2009

Hadiah Hari Jadi ke...??

Pertamanya aku nak ucapkan terima kasih sayang aku yang tak terhingga buat isteri tercinta kerana memahami diri aku dan minat aku...sempena hari lahir yang lepas,tadi dapat sebijik basikal roadie yang aku minati....tak lah high end sgt,tetapi mungkin sesuai buat org baru macam aku.... Merida baru dan lama parking dibawah tangga...walaupun ada yg baru,tapi yang lama tak akan aku lupakan..banyak kenangan pahit manis bersamanya..
Yang lama adalah barang pinjaman dari MDY..pernah jadi kontroversi..pernah org cuba nak pecah belahkan persahabatan aku...dan macam2 lagi..aku jadikan ianya sebagai pengalaman dalam erti mencari kawan,rakan atau sahabat...Apabila tiba masa tuannya inginkannya semula,aku rela untuk melepaskannya...kerana ianya terkandung sentimental value yag tak akan luput diingatan...itu adalah janji yang akan ku pegang sampai bila...

groupset sora jerk....aku nak feel dulu..nanti bila kederat dah bertambah,aku upgrade pelan2...baru seronok..klu terus beli high end,takkan dapat rasa perbezaan...selesai segala urusan dgn rakan2,baru aku upgrade

sorry..plastik pun tak bukak lagik....tak sempat nak ride hari nie....hujan...sabor...hari sabtu nie,mungkin ke PD atau goald coast bagan lalang...nak test ride endurance...

Penghargaan buat:
1.9W2VOL & 9W2GTR-Mengenalkan aku dgn hobi berbasikal...
2.9W2MDY-Memberikan aku kebenaran menggunakan merida cs8700 dia..thanks dad...
3.9W2VZO,9W2OCC,9W2DMG & 9W2KRX-hangpa pembakar semangat masa kayuhan dipangkor..satu kenangan yg terindah buat aku...
Regards
9M2JEN
Freak Of Merida

No comments:

Post a Comment