Wednesday, November 4, 2009

Alahai Merida....

Frame: Road Lite Race
Color: metallic white
Sive: [45]-48-50-52.5-55-57.5
Fork: Carbon Road
BB Set: Shimano ES25 octalink
B-Lever: attached
Brake-F/R: Shimano SORA
Chain: Shimano CN-HG53
Chainwheel: Shimano R450 52-39
DERA-F: Shimano Sora 34.9 Double
DERA-R: Shimano Sora SS
Freewheel: Shimano CS-HG50-9 11-25
Grip: Merida White
H-Bar: XM Comp CEN Road anatomic 31.8H-B
Stem: XM Comp CEN OS -8
Head Set: M10 Neck
Hub-F: Shimano 2200
Hub-R: Shimano 2200
Rim: Mavic CXP22 BLK/NC
Saddle: XM Road
Seat Clamp: Merida Aero 36 Allen ST
Seat Post: XM Speed CEN SB20 31.6
Shifter-F: Shimano Sora 2 Dual Control
Shifter-R: Shimano Sora 9 Dual Control
Spoke: Stainless Silver
Tire-F: Victtoria Zaffiro 23
Tire-R: Victtoria Zaffiro 23

Ya Allah ya tuhanku
aku mohon padamu..
lembutkan hati isteriku
utk menghadiahkan basikal idaman ini utk diriku....
bukakan pintu hatinya...
utk mengapprovekan budget utk hujung tahun ini...

Ya Allah ya rabbi...
sesungguhnya aku mohon kesihatan darimu buat diriku...
satu ketika dulu aku lalai menjaganya..
kini aku betul2 menghargainya..
setelah durian,lemang,teh tarik tak dapat lagi kukecapi acap kali...
kerana nikmat sihat telah kurang dari diri ini...
hobi ini begitu bermakna buat diriku...
biarlah stream itu stended mended..
biarlah canon 450D tak dapat ku genggami...
biarlah HF icom718 pergi bagai angin lalu...

Ya Allah ya karim...
kan ku hargai dengan seadanya...
Andai aku dapat bersamanya...


No comments:

Post a Comment