Tuesday, August 25, 2009

semua depa pulun...

habis semua pilihanraya kecil pembangkang pulun...heran betui aku..pasai apa jadi macam nie sekarang nie...huduh sgt kah kerajaan yg memerintah sekarang...jahat sgtkah depa...byk sgt ker rasuah yg depa duk telan....

macam2 undang depa buat...pondok panas tak boleh..berarak kemenangan tak bulih..nak raih undi tak buleh..tapi kerajaan tak menang2 jugak...heran aku...padahai gomen byk tuh bg subsidi kat rakyat..buat jalan...bagi api...bagi ayir...subsidi minyak...subsidi gula...subsidi bermacam jenis subsidi...aku rasa kondom pun gomen ada bagi subsidi..

rakyat sekarang tak tau bg ucap terima kasih ker...????depa nie teruk sungguhlah...kesian kat gomen la nie....

tolonglah wei..kalau ader pilihanraya kecil lepas nie..bg ler can depa nie menang...berapa juta duit depa habih buat pilihanraya,satu pun hangpa tak bagi...hangpa pukui semua tempat...kesian ler woi.....

4 comments:

  1. ko penah baca crita budak gembala kambing yang tipu org kampung dia kata ada serigala nak makan kambing dia.1 kali hmmmm...2 kali tak pa..tak pa..3 kali...cilaka betoi budak nie...

    aku ingat BN dan angkatan dia dah jadi macam budak gembala tu le...

    Sebab orang kampung (kampung aku )
    tak nak jadi BODOH dah...

    ReplyDelete
  2. yang aku heran2 nya,dah terang2 calon tuh ader problem,depa duk pertahan jugak...

    pastuh tak gentle pulak tuh...biler kalah,sekoq muka pun tak nampak..time penamaan beria-ria duk salam pelbagai..bile tewas hilang...

    they should show their sincere aku rasa laa...

    ReplyDelete
  3. masa ni la nak pulun jen... kapal dah banyak lubang... tutup sini, tembus sana, tutup sana, tembuh sinun... tu pun sempat lagi menyapa kapal orang lain kata dah bocok jugak... nakhoda mabuk la walhal nakhoda kapal sendiri dah gila yang tahap H1N1....

    ReplyDelete
  4. ntahlah...perjuangan bangsa mungkin dah tak releven kut...perjuangan agama paling utama...

    apapun dapayker bonus hari raya nie...dapat sikit pun jadilaa...

    ReplyDelete