Friday, August 28, 2009

afif-7th day fasting

menyerap dgn afif hari nie..dari pagi duk kacau angah dengan adah...heran betul ler...tak pulak dia melepek kepenatan...sampai petang ok jer...alhamdulillah...rasa dah ringan kaki tangan nak angkat,tapi masih bleh kontrolll...

tadi dgn ummi dia langsung buat tak tahu jerk....ummi dia duk kata jgn,dia buat jugak....so aku ckp kat bini plese dont say the JANGAN...why???sebab budak nie,pada aku,bila kita sebut jangan,dia lagi nak buat..so the best thing ialah tanya kenapa dia buat macam tuh...bagi tahu effect klu dia buat mender yg kita larang...bukan nak cakap besar ler..so far,alhamdulillah jerk..

Dalam kereta aku dah sound kali kedua kat afif,....serius...aku bg tahu...kalau kali ke 3 memang dia masak...dan aku cakap kat bini aku,kalau afif kena beduk dgn aku,please jgn halang...bukan apa..kalau aku mula membeduk,memang aku tak bleh kontroll...memang style aku macam tuh...

so aku harap sgt afif tak kena beduk dgn aku..memang dah menyerap tak hingat tadi...manja,manja jugak..tapi budak nie,sekali sekala nak kena jugak naik tgn,biar tahu..setakat bising mulut 3/4 kali tuh boleh ler..orang perak cakap suka menyenyeh...ala kira mcm mengajuk2 ler...angin betul aku...dgn ummi bulih buat main2 jerk...hehehehe...wait n see afif..if u repeat it again..care full,you'll get the punishment...carefull yaa...


No comments:

Post a Comment