Wednesday, January 20, 2010

kenapa,tak percaya ker? Thanks A lot to SEQ....

nie saiz seluar aku masa dulu2....kalau aku sidai,sama besar dengan kain batik bini aku daaa....masa nie,lupa daratan..semua benda aku bedal...pukul 2 pagi pun,kalau lapor,aku belasah gak makan nasik....kini dah mula dan baru nak menghargai badan dan kesihatan....kalau dipikirkan balik...masyaALLAH.... nie plak biler aku nak beli suar...duk heran,apasal la seluar lama aku semua londeh dan kena jerut...tapi buat tak tau jer laaa...tadi nak cari tali pinggang,xyl suruh cari seluar....argh cari yg murah2 jer lah....test punyer test,sedar tak sedar pinggang aku dah tinggal 38...lepas pakai saiz 36,tapi tak berapa selesa....target aku utk pakai size 36,hujung bulan 4 nanti....

Terima kasih pada semua yg bagi galakan...thanks a lot to SEQ(Sir Eimiza Qamal)....hang pemberi dan pencetus semangat pada aku....

No comments:

Post a Comment