Sunday, January 10, 2010

Kayuhan Janda Baik (jahat) 2

Target aku kali nie simple jerk....tak mo berhenti berkayuh....biarpun perlahan,tapi takkan berhenti selagi tak sampai puncak....alhamdulillah target aku tercapai...klu kayuhan pertama,aku berhenti dua kali..kayuhan kali nie tak berhenti langsung....alhamdulillah tercapai... ini gambar masa siap sedia nak turun ke janda baik....aku tak sabar nak makan ayam goreng kat kedai kg sum sum...masa 1st time kayuh dulu,aku takut nak makan,depa makan ayam 2 ketul sorang,aku tenguk jer..takut keluar balik dari perut...
awe tengah gelakkan aku..tetek aku nampak puting katanya...jaga ko awe...ko tunggu 3 bulan lagi....tapi jgn lak ko nak tenguk badan aku macam mamat pakai baju LeTua tuh...itu sudah lebih..apapun,aku tetap nak kuruskan badan aku...baru ada target utk berkayuh...

dah sampai kedai makcik nie....bukan setakat makan ayam...aku makan nasik terus...lapor siut...lantaklah nak muntah pun..janji aku nak makan jugak...belasah ayam goreng dengan tempe + tauhu goreng....pergh...memang best giler...
apapun kayuhan kali nie memang aku puas hati....
1)tak berhenti langsung masa panjat genting sempah...
2)Dapat pusing keliling kg Janda Baik sejauh 9km..
3)panjat balik ikut laluan yg betul,tak lawan arah...
terima kasih kat 2nd coach aku....9W2CKH.

5 comments:

  1. hahahaha....aku rasa aku ada terserempak gan group ko masa kat janda baik tadi...tapi xtau arrr klu org lain....actually aku pun baru balik dari janda baik....aku gan member aku masuk dlm kol 10 lebih tadi....saja je main geli2 kat sana tadi pastu berendam jap...hukhuk

    ReplyDelete
  2. ciken:yer ker...minggu depan kita org panjat lagi...nak layan lontong pulak....

    ReplyDelete
  3. hahahaha....minggu depan kitaorg mungkin carik lokasi lain kot....ingat nak geli2 kat kerling plak...tu lah aku ckp gan co-pilot aku tadi...sempoi gak berbasikal di pagi minggu pastu dia ckp klu lidah nak terkeluar sampai perut cubalah....hmmmmm akan ku pikir-pikir kan...hukhuk

    ReplyDelete
  4. ciken:tempat geli2 kat kerling sumer dah Tar kut....

    ReplyDelete
  5. ye ke dah TAR....xpa dia belah bawah jeeee kot....jalan ke kemsite ke-2 masih geli2 lagiiiii

    ReplyDelete