Saturday, January 23, 2010

Kayuhan Janda Baik 4-Nasik Dagang..

Nasik dagang habis...apapun misi kali nie utk panjat dari hospital Org Asli sampai puncak genting sempah mesti kurang dari 1 jam 10 minit....sebelum nie,kayuhan ke 3 aku panjat 1 jam 30 minit....tapi apakan daya..misi aku gagal...frust betul....tak terdaya dah...mungkin tak cukup training lagik....

Cuma mampu buat catatan masa 1 jam 15 minit 13 saat.....terlebih 5 minit 13 saat ...byk tuh....average speed dalam 12.8km/h...geram betul aku....tak puas hati wooo...dah pulun berkayuh,tapi tak cukup2 jugak...nak nangis pun ada...ialah kuar modal +-rm30 berkayuh ke genting sempah,sepatutnya mesti ada improvement..kalau masih kat takuk lama,baik kayuh kat sekitar rumah.Tak payah bangun seawal 5 pagi semata2 nak kayuh kat sana...

ok..kesimpulan port makna baru yg best...semua lauk pauk nya champion...memang lazat..mak temah janda haya rekaan semata2....tukang masak lelaki..yg ambik order pun budak jantan...masakan memang sedap,,merbeles....masa balik nak menitik air mata biola tenguk zali rider batu kep,lili and cetot karim merempit dgn basikal masa panjat bukit...memang jauh la kalau nak dibandingkan dgn aku...tak per...kayuhan ke-4 nanti aku improve kan masa insyaALLAH..at least need a verage of 15km/h...cow cin cao......Kat sini belah atas

kat sini sambungannya

2 comments:

  1. seronoknya dengar abg aku nie kayuh...bila lah adik dapat kayuh bang...rindu adik kat abg...tapi apakan daya...basikal eksiden...radio plak abg dah tak main...saya pun slow dah...dok main digital communication jer..aprs...dari sehari ke sehari nak jumpa abg...bila sampai shah alam abg lak takde kat setia alam...bila sampai area2 abg pun...abg takde juga...rindu aku kat sarJEN NIE...ingat duluwaktu kita jumpa kat Tampin...lepas2 tu jumpa cam tu jer...bila lah dapat jumpa lagi dan minum ngan abg aku nie...mesti dah kurus...saya badan lagi naik nie bang...lama tak kayuh....sedih...huhuhuhu basikal eksiden...rim bengkok...ada kat dalam stor...simpan terus kot....
    73 de adik kesayangan abg...

    ReplyDelete
  2. AUR:Aku kena decide antara radio dan basikal..aku pilih basikal bro.Reason:aku HAPPY dgn hobi basikal.klu aku tension,marah,boring dan sebagainya,aku boleh lepas masa kayuh basikal....tak libatkan org lain,macam ko cerita kat aku dulu.Nak kuarkan modal selepuk utk terus berHF,aku tak mampu.sekarang langsung tak der set,monitor kat 96.7 ajer...dgr KE,KR dan SY qso...bila aku decide utk sesuatu, aku akan fokus,sama macam masa aku ambik CW.At least apa yg aku buat nampak hasil.ntahler bro,pintu hati utk berHF belum terbukak lagi utk aku..need to focus my health.Turun shah alam jgn jemu tepon aku...insyaALLAH kita jumpa...

    Regards
    9M2JEN
    no need to arrogant...
    it just a hobby...
    it just a callsign...

    ReplyDelete