Wednesday, March 10, 2010

Tobat....hypo...

Dalam kul 10.30 pagi aku ke gym....hehehehe....sett kat mesin lari utk burn valories to 350 kcal..then aku mula lari...speed about 6.5km/h...maintain...ambik masa lebih kurang 1jam 8minit utk bakar kalori tuh..maklum lah,set lari atas flat road..takde gradient langsung...

then aku balik ambik afif,rehat jap lan VR4 tepon ajak minum kar sri melur...aku makan rojak + teh o panas....balik umah,aku nak lena jap...lena lebih kurang sejam setengah aku bangun..terus mandi,sebab ader kerja lagik...lepas mandi dan pakai baju,badan aku mula menggeltar...

turun tangga umah,tetiba rasa takde kederat langsung,tapi kuatkan jugak utk sampai kebawah...tangan dan kaki shaking tak ingat....pergh..bukak peti ais,nampak puding roti yg bini aku buat semalam,aku makan separuh dari loyang....pergh...giler,tgn still menggelatar lagi....tak bleh tahan,aku ambik gula 5 sudu + sunquick bancuh air oren....

pergh...1st time aku raya hypo...memamng takder kederat langsung....mungkin aku workout byk sgt kut....main 3 mesin jerk....chess & 2 types of legs machine...setiap mesin aku layan 5 set,and each set aku buat 10 kali....

pergh...giler...gabra siut...memang nak terjelepuk kat tangga umah tadi...alhamdulillah still ok...

No comments:

Post a Comment