Thursday, March 4, 2010

Jadual Baru

Memandangkan berat badan aku maintain 3 bulan nie,dan payah nak turun,aku dinasihatkan utk masuk Gym..jgn salah paham,bukan nak tukar hobi dan bukan pulak nak jadikan badan ketul2...aku kena work out lebih sikit utk stamina....utk turunkan berat badan,kayuhan aku kena ditingkatkan lagi.kalau kayuhan masih ditahap lama,berat aku memang takkan turun...so masuk gym,utk tambahkan stamina....

Isnin:Kayuhan D Kota Damansara (30km-35km)
Selasa:Gymnasium Shah Alam
Rabu:Kayuhan D Kota Damansara (30km-35km)
Khamis:Gymnasium Shah ALam
Jumaat:Hari ISTERIrehat
Sabtu:Tertakluk pada Program(ride >80km)
Ahad:Senaman Sihat Bersama Keluarga

So akan cuba utk displinkan diri mengikut jadual yg ditetapkan..Harapnya kayuhan akan bertambah baik.Alhamdulillah average speed malam tadi 27.3km/h.so kena improvekan lagi.Kawan2 pun,aku rasa dah makin rasa tercabar agaknya...takper,malam tadi willier dan cervello dah dapat aku ikut rapat dekat bukit kanena,aku tau,depa dah habis tenaga...hehehehe...puas hati dgn outcome malam tadi...boleh tidur sambil senyum,dahi dah tak berkerut..tapi nampaknya sembang aku dah semakin juah...ingat jen..Always Be Humble....be humble...be humble...


Salam ikhlas
JEN
wa bukan nak lumba,
wa cuma takmo duduk belakang...

No comments:

Post a Comment