Tuesday, March 2, 2010

Recovery time

Letihnya badan..sakit satu badan...semua sendi lenguh2....mana taknya,kesempatan cuti maulidur rasul bermula hari jumaat,aku belasah kayuh 3 hari straight...

Jumaat aku layan pegi shah alam sensorang...milleage dalam +-50 km...berkayuh sampai umah azam kardani di seksyen26,pinggiran USJ....balik aku layan KESAS...

Sabtu plak aku layan dengan sakse dan azam kardani kat kesas...almost 75km aku henjut...ahad plak aku belasah plak ke PD dgn group XL groups almost 80km..so millage utk 3 hari tuh dekat 200km...pergh...boleh berkayuh sampai ke umah pak mentua aku....

semalam dapat sms dari wak jumali dari XL groups supaya tak berkayuh hari isnin..dia kata recovery time utk badan....klu kita nie star tak per....so aku decide utk tidak berkayuh hari isnin...beskal pun BB nyer jahanam...bukan sebab kayuh byk sgt daa...biasalah,barang 2nd..ader pro and Contra..tapi puas hati beb..barang 2nd pun byk berjasa pada aku...

hari nie,badan letih lagi...mlm tadi aku tidur awal..pukul 9 dah masuk tidur...sedar2dah 6.30 pagi..badan masih tak fresh lagi rasanya...mungkin hydrate byk sgt...rasanya hari nie aku tak berkayuh lagi...petang nanti aku cadang nak masuk GYM pulak...nak suruh bebudak jadi instructor..bayor 2 ringgit jerk...aku nak buat upper level of my body...nak kecutkan lagi KOPEK aku nie...Kat sini belah atas

kat sini sambungannya

No comments:

Post a Comment