Friday, March 12, 2010

Tetiba ingat Nebu...

tadi aku ker caltex kat setia alam...isi minyak honda E kali 5 aku...(EX5)...habis isi minyak,nampak sebijik perdana,kaler coklat cair,kaler cam bmw..pergh..enjin punyer ler ringan bunyinyer...aku stim kejap...nak kata enjin V6TT mustahil aku rasa,sebab V6TT enjin menggelegak sikit....

aku berhenti kejap...pergh,ringan giler bunyi enjin mamat nie...kete pun garang...ler...kaawan aku rupanya...si bob dari V6ers....pergh,mantop giler kete dier...rim pakai 8.5 depan belakang 9.5....Ya Allah mantopnya...enjin memang ringan...salute kat lu bob...caya lah,bro..tetiba motorsport aku dtg balik..terkenangkan nebu aku...apalah cerita dier sekarang nie...???

tapi utk aku melayan motorsport,mungkin tidak kut...dah ku tinggalkan jauh dibelakang dgn hobi tuh...biarlah ia pergi bersama angin lalu...aku cocentrate kat fitnes dulu...MPV aku pun tak buat apa...nak masuk bodykit pun tak terbuat lagik....herm..biarlah...klu ader rezeki dan kehidupan dah bertambah senang ckit,mungkin la kut.....

***Bob:kete lu memang mantop...klu dpt 10second car lagi mantop!!!

No comments:

Post a Comment