Thursday, March 25, 2010

Gedebush effect...also TAG to 9M2GET

Balik keje sempat jugak belek2 gerek sebab gedebush pagi tadi...sedih biler ader effect ler pulak....



Dah kena sikit dekat frame...tak dapat nak diselamatkan...mengelupeh sikit dia punyer cat..nak buat gey na...menda nak jadi....alahai Cik dot dot dot




Cranck nie calor bukan sebab gedebush pagi tadi..calor sebab nak belajor ngayuh..apa yg susahnya nyer ngayuh nie..???sebelum nie aku ngayuh kaki mencapah..coach kata huduh...biler ngayuh roadie,kaki kena nguncup,kalau boleh,biyor berlaga kepala lutut dengan top tube...pakai compact crank FSA 50/34 panjang 170mm..selalunya standard cranck 53/39..sebab kan,kaki aku belum cukup masak dan selalu asam,pakai cranck kecik jer ler...itupun piring 50 jarang sgt aku guna...pakai piring 34 ajer...masih lagi tak boleh bertahan lama...



nie haa shifter yg calor...atas kena..sori gambo kabo...



kepala shifter atas yg calor....



belah bawah pun dah sompih yeop...calor sikit ler...adoyai...sedihnya...

kalau GET main radio sampai dapat award,so memang betui ler dia AMATEURHOLIC.....dan diri dia sendiri yg tau betapa susahnya nak dapat award tuh....klu dicerita pun,org hanya boleh sekadar membaca,tapi pengalaman nak mendapatkannya,GET sendiri yg tahu....mungkin org akan pelik,ape ker pekdahnyer nak dapt award tuh???tapi dia sendiri yg tahu jawapannya...

aku main beskal apa plak aku dapat....???bini aku selalu cakap,elok ader kereta naik beskal...naik kereta sejuk aircond,abg bantai kayuh sampai tengahhari rembang...ntahler....mungkin sebab dapat hilangkan/kawal sakit diabetis aku..betui,kayuh beskal tak hilangkan diabetis...tapi bila kayuh,badan sihat..nak makan byk pun jadi sayang ler pulak...dah burn kalori,tetiba nak tambah balik...klu sebelum nie,tidor tak berapa pueh sebab selalu terjaga nak kencing(effect diabetis),kini tidur dah makin ok...kul 6 pagi mata dah otomatik celik....

ketuk meja,maleh nak cerita ler....itu syendiri syimpan...hehehehe...klu dulu mekorok tak hingat,ler nie dah tak mekorok.....apapun ader lagi SIFAT aku yg masih byk kelemahannya,aku tau aku sedar dan makan masa utk aku tinggalkan....doa kan aku dan keluarga dilindungi ALLAH hendaknya...

So...akhir sekali aku nak TAG gekat 9M2GET...kenapa hang beria2 pulun nak dapat award tuh...???gaji hang naik ker biler dapat award tuh..???berapa lama hang spend utk dapat award tuh...???berapa byk anggaran RM hang dah spend utk award tuh,dgn kata lain hang spend utk Radioshack???apa proses remeh temeh yang hang kena lalui sepanjang nak dapat award tuh...???apakah dunia luar selalu mendengar callsign negara kita,ataupun kita juga antara stesen yang rare utk dihubungi..???hang tak rasa buang masa ker biler duk mengadap radio jer...???apakah OUT selalu memberi galakan,atau kadang2 berkecil hati,kerana terlalu cocentrate kat radio...???Apakah kepuasan yang hang betui2 puas,biler dapat award tuh...???byk aku tag hang GET....lillahi takder niat pun aku nak memperlekehkan hobi hang...malahan aku bangga sebab hang dapat awrd tuh....ada jugak sedikit rasa cemburu aku kat hang...harap dapat kongsi...terpulang hang nak jawab atau idak..klu boleh kongsi ramai2,lagi sonok,tapi klu just nak bg jawapan kat aku,email me...

So as credit to you..i put your name as a my 1st ranking blog to visit....Congratulation...

No comments:

Post a Comment