Tuesday, March 9, 2010

Routine Ride

kayuhan malam nie dikota Damansara...route biasa,cuma masa balik aku ambik jalan pendek sikit,sebab ternampak pak tam dan rakan2 melepak kat kota damansara seksyen 8 gamaknya...

Alhamdulillah,memang tak dapat nak makan carbon malam nie...tapi dah ramai kawan2 saksikan kayuhan aku...3/4 rakan kata kayuhan aku ada improve sikit laa...alhamdulillah,bukan nak bangga apapun,tapi at least mender apa yg aku buat,i will focus on it...

buat blog,alhamdulillah aku maintain blog aku sampai hari nie...main radio,alhamdulillah rasanya aku dah dapat pencapaian yg paling atas dlm dunia amateur iaitu class A,walaupun ilmu aku tak lah handal sgt..dan class A aku hanya setakat lulus cw exam ajer...9M aku tak pandai pun nak buat antenna,bukan kata antena yagi utk HF,antenna spider pun aku tak pandai...so tak lah aku nak rasa membangga diri pun dengan class A yg ada..im always humble..malas nak citer amateur,sebab minat kat bersukan sekarang nie...

biler main basikal pun sama,alhamdulilah,pencapaian aku bukan lah sampai nak wakil negara.Tapi rasa seronok,biler aku dapat control diabetis aku...pelan2 aku dah berenti rokok,dan sekarang nak mencari tenaga utk diri sendiri...tak tau lah,kalau2 pujian dan sokongan rakan seperkayuhan hanya semata-mata nak membodek atau ikhlas,tapi rata2,kata kayuhan aku ada improve sikit....seronok biler membakar kawan2seperkayuhan...tak bleh nak banding dgn CKH,lili,jemsol dan rakan2 lain yg dah lama berkayuh..aku nie kira baru sgt lagi...merida hijo tuh bulan 11 tahun lepas aku beli....betul cakap coach..3 bulan jerk,ko gerenti akan improve...sedar tak sedar dah masuk bulan ke4,kayuhan aku rasa ok sikit.....

ok...aku terlalu bersyukur sebenarnya...byk yg menyedarkan aku.....walaupun setiap pengalaman perjalanan ada kenangan pahit dan manis,pastinya akan menjadi memori indah buat diri aku...aku happy...gumbira...seronok...dgn life aku...aku menghargai kehidupan aku....thanks all...thanks...deep from my heart...

No comments:

Post a Comment