Friday, March 19, 2010

Beza sgt ker...???

Masa kat cyberjaya,jumpa dgn kawan2 lama....ader yg kata badan aku dah susut...aku senyum ajer...aku masih rasa sama jerk...tak byk beza..tapi depa yg nampak beza...ader yg kata,blog aku asyik cerita pasal kayuhan ajer...ate nak buat macam mana yeop..teman sekarang nie duk seronok berkayuh...boleh release tension sekejap masa berkayuh...

Biasa ajer..nak kata pulun kayuh tuh,tak ler sgt...tapi aku estimate mileage dalam +-200km seminggu...hari nie ramai gak yg tau keadaannyaa...coach tepeng pun dah tahu....dia monitor nampaknya...tapi bukan monitor kat frequency..muahahaha...

harap rakan yg paham sabor sikit yerk...masih lagi dlm proses pembikinan...aku nak sengap,tapi coach aku memang pickup...dah complete nanti bleh argh share2....

apapun target terdekat nie adalah JMFR2010...nak cuba buat bawah 4 jam 30 minit for 130km ride...training kena byk lagi...pace aku pun tak berapa betui...training utk strength tak buat lagi...nak buat ring tukar2 dgn kawan2 pun,takut2 lagi...cadence pun tak bleh constant....HeartBeat lambat nak recover...asyik duk kat atas ajer...byk lagi yg perlu aku perbaiki...apapun sekarang nie,memang aku mencari bukit....

bulan 6 ader ride lagi....Johor Baharu to Kota Baharu,yang nie,special invitation,hehehehe..best wooo.....hang kena tolong aku LPP,klu aku tak boleh sgt,tlg tarik aku tau...bulan 7 pulak ader century ride kat ipoh...yang nie target aku sebenarnya...nak buat bawah 6 jam utk 160km..ada tandatangan menteri,kalau dapat ride bwh 6 jam...

apapun,utk coach tepeng dan rakan2 lain..harap sabor dlm segalanya...takder pape yg menarik pun.....

No comments:

Post a Comment