Sunday, September 6, 2009

Tukar

Adress sudah tukar...dari mabuk whiskey ke mabuk Mike...tetiba jer rasa nak tukar...tak bg tau pun kat kawan yg mengikuti blog nie...tapi rasanya mesti depa tau punyer...bila mana depa cuba nak ikut tapi tak dapat ikut...

Afif demam hari keempat....demam on off..tadi check darah kat DEMC..doktor dah buat surat reference..bagi aku satu hari lagi utk monitor afif..kalau malam esok still no good news,afif akan aku bawak ke hospital sg buloh....

Waktu buka tadi temperature 40.1,terus aku bawak klinik dan doktor masuk ubat bontot...klu masa nie aku rela pindahkan demam afif kat badan aku....aku harap sgt afif demam biasa...doktor bg antibiotik paling kuat ...ambik sehari sekali..kalau tak ok jugak,afif akan ku bawa ke hospital sg buloh.....

Please my sons..be strong.....i'm always love and support u......

Regards..
DiDi.....9M2JEN

No comments:

Post a Comment