Saturday, September 5, 2009

Penantian Satu Penyiksaan

Memang betul ungkapan kat atas tuh,Penantian satu penyiksaan...memang tersiksa..dari minggu lepas duk tunggu,belum setle2 lagik...herm..nak buat macammana,itulah namanya kesabaran...



Bulan Ramadhan memang bulan yg penuh diuji dengan kesabaran..memang dah sabar lama nie...keputusannya tak dapat2 lagik...kalau keputusannya kurang memberangsangkan,tunggu jer lah lepas raya nanti...argh...memang malas nak pikir sebenarnya,tapi kalau tak difikirkan merana badan...hehehehe..



Ayong,yang,adik,uder dah sibuk bertanya,bila nak kuar,bila nak kuar...dia org yg lebih excited dari aku...kalau depa sendiri excited aku apakan lagi...xyl lagi ler excited....hehehehe..aku tau apa yg depa nak tenguk...kalau dulu aku ambik perdana tuh,sumer dia org kata kete org tua,tak cantik langsung...tapi bila aku make up sikit,ternganga jugak mulut depa..

sabar jer lah...kalau ader rezeki minggu depan...ish...tak sabor betul rasanya...setiap detik yg berlalu tuh,terasa jauh jerk.....

No comments:

Post a Comment