Monday, May 3, 2010

JMFR lagik...



nie antara XL team yg sampai awal...aku gatal ikut brader yg pakai dura ace punyer wheel masa nak sampai checkpoint satu...masa pertukaran polis,peeloton depan buat breakway...aku lambat kuar sebab beskal deepan tak bleh henjut...ikuut brader fauzi utk cangkuk wak jumali....dapat cangkuk,tapi putus..sebab rolling dekat depan...



dulu budak montel..sekarang abg macho...mana taknya..tiap22 hari kerabat bukit keledang...macam mana kayuh tak laju,bulu kaki licin tuh...habis ditarahnya...nak bg aerodiinamik...aku belum sampei tahap niie lagi...klu dah betul handal lan cerita....sempat nyembang kejap aje..tak sempat nak melepak dgn deme nie lelama...deme nie geng kuat yeop...


masa katt checkpoint 3 wak jumali suruh kayuh perlahan jerk..sebab target sebenarnya utk Century Ride ipoh..JMFR adalah tempat nak uji kemampuan mental dan belajar cara nak duduk dalam peloton....beermula dari sini,aku dgn wak jumali kutip org...maintain speed 26-28km/h ajer..kutip org...elok lagi 3 kilo nak sampei,kaki mula nangkap...padan muka aku..gatal duk buat kerja...tapi takper....aku iktiraf diri aku sebab dah boleh pakai cranck besor(depan) dari mula kayuh sampei abis...cuma main gear belakang ajer...klu dulu masa Malakoff jgn harap ler....

Pada semua yg berkayuh,terima kasih byk2.....

No comments:

Post a Comment