Thursday, October 30, 2008

Aku berjaya.....

Puas hati aku hari nie...dah berjaya buat mender yang resakse komen pasal blog aku...lama siut aku mencari,rasa nak hentuk2 jerk kepala kat keyboard nie...aku suruh GTR,dier kata tak sempat nak cari dan nak jengah HTML code katanya.Kalau orang yang dah besa ngadap coding memang ler senang menatang nie....tapi bagi aku yang baru berjinak2 dgn nak buat blogg nie..kalau tak jumpa memang menyampah ler...wakakaka...memang ler zaman sekarang nie,sumer benda dalam internet,mak dgn ayah pun bolih dicari kat internet kalau nak...tapi kalau tak betul cari memang tak jumpa beb...

Apa mender yg sakse komen..???


wakakaka...sakse komen blog aku nie tak betui...makna kata....SALAH ler...kalau ikutkan hati..aku peduli haper???blog aku...suka suki aku ler nak buat pun,hhehehehe...tapi memandangkan aku rasa yang sakse komen tuh sesuatu yang membina maka aku ambik as a chellengge

Sakse komen,article aku terlalu panjang masa display di page depan...sepatutnya terpampang intro lebih kurang jerk...kalau pembaca berminat dgn artikel tuh....dia akan sambung pada penulisan yang sepenuhnya...so ader pilihan kat pembaca...kalau dier minat,dia akan baca habis kalau tak minat,cukup dia baca untuk intro jerk.....

siut...punyalah jenuh mencari...maklum ler..memang aku tak pandai bab coding nie....dulu masa amik subjek pascal,C++,turbo c dll...memang aku tak score..menyampah lagi ader.letak ler cikgu macam fasha sanda sekalipun.memang tak minat..tak bulih paksa....nak disuruh GTR,dier pun duk sibuk kat opis,tapi bukan sibuk kije,sibuk TIDO sebenarnya...hehehehehehe...pernah terpikir kat dalam kepala hotak aku..nak gi tanya kat che det cam ner dier buat kat blog dier...hahahahahahaha...aku rasa sampai tahap macam tuh sekali..punyalah panjang akal...

akhirnya...

teringat aku kat kawan aku...si Fuad Latip...tepon dier terus pergi jumpa mamat nie...memang pakar beb...bab IT nie...MashaAllah...boleh dikategorikan sbg pakar...lepak kat bilik dier...tak sampai 5 minit solve problem aku...dibaginya jugak macam nama kalau nak cari kat internet cammna nak solve benda macam nie...taip kat google utk nama fuad latip nie..kuar dekat 7950 page pasai dier....pergh biar betul???terkezut biawak gak aku...dah dapat pernah dapat beratus ribu pasal adsense kat google...byk woo...dier dapat...rajin mamat nie...side income gak tuh...so aku nak promote sesiapa yang terbaca blog aku,dan nak develope system ker atau aper ker yg berkaitan IT...pegi jumpa mamat nie...tapi ader consultation fee ler...hehehehehe..mana ader mender free sekarang nie...nak kencing pun bayor 30 sen..kalau kat RNR lain laa....

komen jerk...
dah...aku pueh hati sekarang nie...kalau sesaper kata aper pun...aku tak peduli..janji aku pueh hati...kalau yg pakar kata mender senang pun aku tak reti nak cari..memang ngaku,aku tak pandai,sebab bukan bidang aku.....tapi aku ader inisiatif nak belajor,ilmu manusia nie,umpama setitik dari lautan beb,jika nak dibandingkan dengan ilmu Allah....Terima kasih buat resakse.com yang sudi komen pasal blog aku...kalau ader lagi komen yang membina,yang aku rasa aku suka...aku guna,kalau aku rasa cadangan ngarut2 dan aku menyampah...aku campak longkang...kakakakaka...

3 comments:

  1. wohh...tahniah tahniah pasni ko google la resakse plak..heheh

    camne nak jadi lecturer aku ni, klu aku sambung IT pastu drop konyer kelas bole ke? huahahahhaa

    ReplyDelete
  2. Lepas ni memang lagi kuat mengular le......takpe janji hari2 masuk kelas...jgn sampai anak murid cari kat kedai tayar lak....tapi kalau dah salah guna kuasa tu...lu pikir le sendiri.....

    ReplyDelete
  3. hahahaha...malu ler aku...saja seronok aku nulis nie...nak masuk forum pun,macam dah kena langgor dek garuda jerk...
    thanks bro...

    ReplyDelete