Wednesday, October 28, 2009

Kalau......

Semua gambar kat bawah nie,semuanya aku minat...Tapi giler apa,kalau semua mender ko nak sapu..klu bapak aku byk tanah kat langkawi tuh tak per la jugak...tak pun ada bon bernilai jutaan ringgit.....Pergh..nie memang kegilaan aku..make up kete...syiok siut....kepuasannya adalah biler berenti kat traffic light....biler org akan tenguk lelama kat kete kite....sama ada org tuh kata kita bodoh sebab perabih duit kat kete,atau org tuh akan puji kete kita memang lawo....Tapi biler dipikerkan balik..tak larat dah nak layan kete nie....bior jerlah dulu...lagipun tak sanggup dah terhentak2 macam naik kuda..layan jerlah stended....So,yg nie jgn duk buat giler...aku dah layan hampir 10 tahun....
Hobi yang nie pulak,aku baru 2/3 bulan minat....giler nak explore..tapi hobi nie melampau...nanti mesti nak upgrading....nak beli lense macam2...lense bukannya murah...2/3 ribu..pergh giler...memang ler org kata pakai jer lense biasa...tapi mesti bosan gak satu hari nanti...ntah ler,tak tau nak cakap,memang minat,tp takut terlalu besar perbelanjaan...sakse punyer barang jer bleh sama harga dgn kete perdana yg aku jual dulu..pergh..tak ker giler namanya....Kesimpulan:Tunggu Ekonomi Dah betul2 stabil....

Yang nie dulu aku giler sekejap...tapi semenjak dua menjak nie..aku hilang punca..tak tau apasal...callsign dah ader,tapi kurang sikit ler....tak tau apasal...budget boleh tahan gak nie....HF jer rm2.1K..ATU rm1k...power supply rm500...gadget2 lain lagik..paling sedap klu nak setup base kurang2 kena ader rm5k...adus...apa dapat??berbual jer lah....ish pening siut....tapi klu bapak aku kaya lain la cerita....Kesimpulan:Masih bukan Priority....


hehehehehe...apasal aku gelak....yang nie aku suka...perabih sekali jer..tak der nak upgrade...sebab aku kayuh utk sihat..bukan utk masuk pertandingan...beli barang yg sederhana pun dah ok....klu nak upgrade jugak,ngada2 namanya...hehehehe..ngidam nie....kayuh kat keliling umah dan joint kawan hams berkayuh...kenapa tak beli MTB???malas nak masuk Offroad,takut risky...bahaya...kederat aku tak der....macam2 alasan...InsyaALLAH sebelum Pak Bara,saton thailand bulan disamber,aku nak beli satu beskal RoadBike...tak kisah ler...pilihan aku,sama ada Giant TCR3,Merida 901 atau Scott AMD COMP,dapat range yg cenggini pun dah cukup..tak payah high end sgt....Kesimpulan:He He He..aku ghenyih sampai telinga...

No comments:

Post a Comment