Wednesday, October 7, 2009

9 Fakta menarik CW exam 2009/2

FAKTA

1.Paling seronok bila GTR lulus CW...juga RIE yang jugak lulus,aku seronok tak terkata....

2.50% calon perempuan lulus.2 jer calon pompuan ambik CW...salah sorang bini GET,lulus...aunty ruby(RBY)..jgn susah hati...anak aokme 3 orang dah jadi 9M...kena bangga,aunty jgn patah semangat tau....seronoknya...tahniah utk FRD dan MZA...pergh...3 beradik 9M's...

3.Dapat jumpa 9M2AR...cikgu rahman...bestnya....seronoknya...happy giler....puas hati....juga jumpa 9M2RS,9M2NM, dan 2/3 mike yg lain...tapi dpt jumpa 2 alphabets punyer mike..memang happy...

4.Jumlah candidate 49...tak hadir 8 orang...23 org lulus...peratus kelulusan melebihi 50%...welcome new mike....

5.Jumpa kawan yg aku QSO lebih dari 10 kali...QSO ..tak pernah eyeball..tetiba jumpa...dapat jumpa sugeng dgn KGV...

6.50% dari kawan aku yg lulus dari CW 2009 datang..GET,YAS,VIP ,MZRdan aku...
7.Bera dan Temerloh hantar 8 org calon...6 daripadanya lulus...tahniah!!!!!!ingat,panjang2kan ilmu kita.....

8.SCS dah ada member yg ada 9M...tahniah utk sahabatku zanirul....congratulations....

9.Anak GET,adam dah pandai CW...walaupun tak banyak...memang terrer ler anak dia nanti..mak dgn ayah dia 9M....


Tahniah utk semua 9M yang baru....kongsikan ilmu yang ada pada kita pada org lain.....kita akan rasa dunia kita terus hidup...itulah semngat ham yg aku jumpa pada AR,RS,NM dan yg lain2...they are close together,cause they know each other THROUGH THE AIR...keep the good spirit of ham....

1 comment:

  1. 9 fakta yg menarik bro...

    huhu mmg teruja dapat tengok O.T 9m2's yg turun tadi..

    dapat jumpe 9m2ar dan tengok dia beraksi mmg mengujakan.

    best betul la hari ni jen,cume bonda aku je yg tak berjaya ujian penerimaan,kalo tak habis anak beranak jadi 9m2 hehehe..

    tahniah gak buat GTR dan RIE yg berjaya dan juge buat semua rakan yg berjaya

    jumpe lagi tahun depan.

    ReplyDelete