Saturday, November 8, 2008

Age is just a number.....

Bertambah nya angka...
Nombor jerk.....teringat kat abang omzoof yang dah otai...kira antara rakan2 aku yag otai tapi masih berjiwa muda...masih suka berkonvoi...xyl pun sporting.ala...apa ader dgn umur katanya...kalau kita jiwa muda,insyaAllah diri tetap muda.....

Terima kasih ummi & anak2 didi...

petang semalam,dalam pukul 6.30,bini aku beli kek....herm..kita org sambut b'day simple jerk...beli kek potong kat umah...tak pegi tempat mahal2 pun..buat biasa2 jerk...aku pun malas nak sambut,dah tua...tapi xyl cakap...kalau masa bujang belum kahwin bulih sambut,dah tua tak buat pulak...ok lah...at least anak2 aku ingat b'day aku...
Pagi lagi dapat sms dari afif punyer teacher.Aku pun pelik,rupanya,anak aku bg tau teacher dier,yang semalam hari jadi aku...ingat dier hari jadi aku...wakakakaka...anak..tak kisah pun..ader gak simpan dalam hati nak beli hadiah utk diri sendiri,tapi dalam keadaan sekarang nie...aku simpan jer niat tuh dulu....


Hadiah...

kalau ikutkan nak mintak jam Tag heuer dari bini aku...tapi bila pikir jam tuh mahal sgt,herm...tak payah ler...teringin memang teringin beb,tapi org kata ukur baju badan sendirik...nanti beli kat petaling street jer lah...hehehe...kalau ader rezeki aku mesti beli gak jam tuh nanti...dari harga rm 2.2K sekarang dah dekat rm3.1K,adus...geram nya aku.masalah aku,kalau ader 3/4 bijik jam pun,aku akan pakai jam yg baru jerk...jam yang lama aku simpan...tak reti nak tukar2 jam...ader ler 3 bijik jam yg aku beli...tapi semua simpan...yang terbaru aku pergi beli dgn eden kat pertama kompleks...terkejut eden aku tawar jam kat kedai uncle tuh...dah lama pun...jam aku semuanya seiko jerk...murah jerk...tak sampai RM1K...tak pernah cecah RM2K keatas pun...







Niat mesti ader...


apapun niat mesti ader....kalau takder niat takder cita2...takder cita2...tak der target...takder target tak der goal....tunggu lah...insyaAllah,kalau Dikurniakan rezeki dari Allah.dapat ler.Apapun terima kasih buat ummi,anak2 didi,rakan yg wish kat aku...alah no hal lah...hari lahir...bukannya apapun.Dah setahun umur meningkat...tinggal lagi 3 tahun utk pergi kemekah...kalau ader rezeki umur 35 aku nak pergi mekah dengan xyl,biar pergi muda,kederat masih ader.

No comments:

Post a Comment