Tuesday, October 26, 2010

MAD charity ride

Date:23-24/10/2010
route:Tropicana damansara-A Famosa resort-Kluang Mall
Total distance:+-360km

alhamdulillah selamat semuanya....tak byk benda yg nak aku update.... Kayuhan aku pun biasa jerk... Alhamdulillah dpt complete.... sepanjang kayuhan byk lg yg perlu dibaiki.... jek kata aku gemuk mcm dulu jugak, sedih gak bila dgr...maknanya aku tak cukup kurus lg.... Takper,tunggu jer hujung tahun nie....



Ada sedikit perubahan jer dlm prestasi kayuhan aku...klu kayuh dgn org lain, mmg aku masih jauh kebelakang... takper istiqomah tuh yg penting....klu dulu sayur kangkung tepi longkang atau tali air, skrg mungkin gamaknya dah naik taraf sayur togey jerk... Cewahhhhhh..... Tapi masih dlm keluarga sayur jugak...


Anyway thanks god,family,freinds and all participant....

No comments:

Post a Comment