Monday, October 11, 2010

KOM 10.10.10

Event:KOM
Route:simpang pulai-cameron highland
distance:54km
Ranking:Finisher less than 5hrs ride
Time:3hrs 53min 32sec
Average speed:13.9kmh

Thanks to my wife,coach and all freinds yang memberi semangat.akhirnya berajaya tamatkan dalam masa yg aku sendiri tak percaya...aku target utk complete dlm 6 jam..alhamulillah dpt buat kurang dari 4jam

kelemahan aku adalah masa starting......takut nak tekan sgt......takut habis tenaga masa kat atas nanti......so aku berkayuh ikut pace aku jer.....

Kedua:Berat badan aku.......takder cara utk kuat bukit......badan mesti kurus,kurang lemak dekat badan.....so......aku target utk turunkan berat aku sampai 75kg......



dah terputus.......


putus urat kentut.......

Finishing.....puas hati........

coach...ex selangor rider,skuad komanwel 98

advissor...coach program serantau..

setelah post mortem dibuat....hanya satu cara.....tak boleh GEMUK!!!!!!!!!badan kena kuruss.....no lemak yg berlipat-lipat dekat badan......hujun tahun nie aku nak dapatkan 75kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ingat jen.......75kg.......

No comments:

Post a Comment