Friday, October 8, 2010

Dia Jenguk Rupanya.....



Yang lama dilupa jangan....terima kasih kerna berjasa pada aku,bantu aku dari pelbagai aspek...panas hujan pasir habuk dan sebagainya....dah banyak melakar sejarah bersama dengannya....banyak kenangan bersama dengannya...suka duka dan sebagainya....tetap akan bersama denganmu sampai bila2...walaupun dah berikat dgn getah,namun kau tak kulupakan...



harap yang nie akan lebih membantu....semoga ia,akan memberi satu semangat serta inspirasi yang baru buat aku....meneruskan semangat yg moga2 akan berkekalan...satu pengalaman yang susah utk aku kongsi nikmatnya...biarpun badan berpanas berhujan,namun ada satu kepuasan betul2 aku hargai...

Untuk insan yang bergelar ISTERI........terima kasih mendengar permintaan didi,terima kasih juga atas sokongan&dorongan atas hobi ini...thanks a lot...there's no word can describe it....sharing happines and everything with you....insyaAllah,i'll bring a good result to you...i'll try...and also thanks for the advance present for my b'day this year....

No comments:

Post a Comment