Thursday, April 15, 2010

Sketsa 1

NineM:ko nineW duk dendiam,udah ler kelas rendah,nak cakap byk pulak,klu berani ambik periksa laa..
NineW:ambik peksa..??alah,klu setakat lulus periksa tapi buat satu mender pun tak pernah,baik tak yah...aku dah byk benda tau tau!!!
NineM:tak kira la ko byk tau,byk mana sekalipun,klu ko betul2 berani duduk peksa laa...
NineW:tak perlu duduk peksa,asalkan aku tau,apa yg aku nak tau...

bersambung...

sketsa diatas saja aku tulis..tak niat langsung dihati,nak kutuk atau ngata saper2..aku tujukan pada diri aku....

terpanggil sebab dapat sms dari PROfesional..."ko tenguk blog ***,duk gaduh lagi isu ***".....nak tegelak pun ada...sakit perut senggugut aku dibuatnya....

terpulang pada individu,tapi sampai dah nak report polis tuh,aku rasa dah tahap kebodohan melampau..benda nie hobi jerk...kerja giler kalau nak saman menyaman nie...wat malu kat org jer.....sekali lagi aku ulang..benda nie hobi..bila hobi ia mesti sesuatu yg menyeronokkan,klu sampai saman menyaman,nie dah masuk bab tak seronok,ada pihak yg akan menang dan kalah...so bile sesuatu hobi tu dah tak menyeronokkan,pendapat aku TINGGALkan saja!!!!

ada ker org yg lulus exam CW dapat increament gaji sampai rm1000..???klu ada,teringin gak aku nak pohon jawatan tuh.....apa nama company tuh..???tak payah increament rm1000 laa..byk sgt...klu kerajaan kata lulus CW dapat subsidi pampers anak sebulan 400 ringgit pun dah cukup bg aku..muahahaha...

so....memang patutla diberi nama amateur radio...sebab memang amateur pun...amateur dari semua segi gamaknya....

**penulis tak berniat nak menyinggung perasaan mana2 pihak.sebab class A yg ada kat aku nie,tak bagi apa erti pun dalam kehidupan aku..hobi radio ni,bukan setakat perkara yg ke 8 penting dalam hidup aku,aku rasa duduk list ke30 gamaknya..silap2 bawah lagi....

No comments:

Post a Comment