Tuesday, April 6, 2010

Picture of ride to Tg Karang

berhenti sekejap kat Kuala selangor,ada rakan tolong ambik gambor...berhenti kat taman sebelum mendaki bukit melawati...kami tak panjat pun..perjalanan kami diteruskan ker tg karang sebenarnya....terpecah kepada dua kumpulan...yg kaki besit berhenti kat shell....aku pakai baju CyclingHams jugak,walaupun radio apa pun tarak...bior org lain pakai baju hebat2,aku tetap dgn baju nie,sebab zip dia panjang...



nie XL Cycling Team..kenape XL...???sebab dah tentu saiznya pun XL...dan lagi satu sebenarnya depa nie Xtra Laju....hehehehehe..bukan tak joint team media prima dan GerexC,memandangkan kapten media prima,Che Din Kumis Hitam sibuk dgn kelah hunter...jadi ahli Team Media Prima byk berehat sebab kapten pun berehat.....aku tak boleh berehat sebab depa yang lain memang kuat dah,klu berehat pun depa still ok jugak...




Hujung Minggu nie patutnya ada kayuhan di kuala kangsar,tapi ader kenduri mak sedara aku kat cheras....pak aku plak nak mai tido umah aku...adus...mungkin tak dapat pegi kuala kangsar rasanya...mungkin kayuh ke LCCT rasanya..nak try angin kat area sepang...

No comments:

Post a Comment