Thursday, April 8, 2010

Hulu Selangor,Arsenal & MU,sinar FM

Dengar kata,hulu selangor nanti,pkr nak letak zaid...herm...alahai...dah tak der calon ke PKR nie....ayoyo ayapa ineyporinggey....memang runtuh merudum ler kome....pastuh yg teruk buat keje org bulan....biler deme menang,kena beli atau kena gertak,habis lagi....

Arsenal & MU dah terkeluor dari saingan juara liga2...hampieh betul laa...memang liga ingeris nie tak baguih mana sebenornya..tapi sebabkan kat malaysia nie,org duk tenguk EPL aje,so kita ingat EPL team tuh,dah power...

pagi tadi duk cerita dgn wife pasai topik kat sinar FM...seronok dgr celoteh KE,SY dan Kharil....menjadi depa bertiga..walaupun aku dan wife drive kete masing2 ke tempat kerja,kami terhibur dek celoteh depa bertiga..yg paling seronoknya,kami akan tukar siaran radio lain kalau si abby fana yg berceloteh..kami berdua menyampah dgn si abby fana yg merapu melampau...

1 comment:

  1. Hulu selangor tu..aku setuju gan anda.Tambah sikit...mana ketuanan melayu..kalu BN semangat setiakawan le...Umno punya org dah takda ka? PKR..lagi susah mau cakap...menang lompat..
    Biarkan org Hulu selangor tentukan..

    EPL...yang aku tau..aku agak gembira..MU kalah..walaupun aku tak kenal seorang pun player dia..entah le..mungkin sebab org kampung aku ramai pakai baju merah kot...

    ReplyDelete