Tuesday, July 21, 2009

Pangkor Dalam Kenangan

Sekadar Tatapan

PANGKOR ATTACK 09

18-19 Ogos 2009


Sunset dibukit tinjau....penat siut..basikal aku masuk gear reverse...ilmu pertama yg diturunkan disini....


kat sini aku duk cakap 7/8 kali..."aku lepas bukit nie wie".aku pun tak tau ada landasan kapal terbang kat pangkor...


nie aku pun tak ingat tengah mendaki kat mana...biasalah..baru blajaq main gear....
Gambar kat pantai...dah 1/3 pangkor ditawan..aku mintak mat motor tunda kat sini...matahari tak nampak..pangkor jerebu....


nie coach aka badang..lupa tanya berapa kali dia dah telan muntah....





tuh...merening perut aku...tapi kalau dulu,lagi besar,lapisan pun tebal..la nie tinggal sikit.dari kiri,9W2OCC,SWAL Zuren,9W2VZO,9M2JEN


Kat dalam feri...feri tuh macam kami yg punya..baru 5 org rakan ham..kalau bergabung dengan geng seri iskandar,aku tak tau la jadi macam mana...


kedai mamak kat jeti...kerat tengkuk punya kedai..geng botak duk sebelah kiri,geng macho duk sebelah kanan..tang nie depa pakat mohong aku...
Semoga berjumpa lagi....
Andai kata tersalah tutur bicara harap dimaafkan
Apa yg terkurang dan terlebih harap dihalalkan
Kita jumpa di......
Attack For The BOH
Simpang Pulai - Cameron Highland
46km of climbing

1 comment:

  1. plan d hati nak join si botak ioi tuh TT kat Pangkor ..
    tp mak buyung nih letih bebeno ..
    lebih2 lg ada 'sale kain pasang n brooch' pula kat rumah ..
    lol

    ReplyDelete