Monday, June 29, 2009

Berkayuh di KePULAUAN BATAM

Kenduri MDY dah pun selesai...sup tulang +-35 kg habis...kuah yang tinggal tuh adat laa...pendapat aku laa...kengkawan ham aku nie,kalau batu dgn kayu aku celup tepung goreng,yang tuh pun depa boleh makan dan telan...hehehehehe

Seronok bila tenguk semua makanan yg dihidangkan habis...lincin...hehehehehe...roti canai 100 keping habis...capati pak azad pun licin...apam kang mat buat pun licin....kari kambing dan dalca pun licin...seronok...memang seronok...

Terima kasih utk kengkawan yg menolong tolong sediakan makanan,setup base station dan sebagainya...GTI,DNO,YDP,bahari,bang jemey,GTR,BDZ,swal shah,pak azad,KMT dan juga yg aku tak ingat nak sebut nama.terima kasih jugak buat yg datang makan...at least datang memeriahkan suasana...tenguk muka tuan rumah,w/pun muka kepenatan,tapi penuh kepuasan...

Terima kasih jugak utk YE5RA,pak raja dan rakan gerombolan yg sudi datang dari kepulaun batam dan juga riau.Pening nie....2/8 pak raja menjemput semua rakan ham dari tanah semenanjung utk hadir ke kenduri kahwin anak beliau pada 2/8.kalau nak ikutkan,aku memang tak boleh pegi,sebab takde buku merah...hehehehehe...alasan yang paling kukuh utk tidak hadir..tapi rasanya kuat hati nak ke batam sebab bang long ajak berkayuh dibatam...best tuh...berkayuh ditempat asing..mesti byk tempat menarik yang boleh dilawati...

Berikut adalah perancangan...
Projek Manager:9W2MDY
Ketua Kayuhan:9W2VOL
Ketua Horey2:9w2GTR
Mobile ATM:9W2JIZ
Tarikh:31/07/2009
Pengangkutan:Bas ekspress Causeway link
Masa:11.00 malam(dari stesen bas klang central)
Tiba di larkin:5.00 pagi
Mereka yg turut serta
1.9W2MDY
2.9W2VOL
3.9W2GTR
4.9W2JIZ
5.9W2BDZ
6.9M2JEN(klu buku merah siap,aku pegi)

Pada rakan2 yg ingin turut serta boleh bg tau pak madi kat V44.
Aku teringin nak pegi sebab teringin berkayuh dibatam...berkayuh dijalan atau ditempat lain terpulang pada diri masing2,tepuk dada,tanya kaki...kali nie aku mesti buat buku merah,telinga dah paneh terbakor dengan kutukan yg berkati2 dari VOL,GTR dan JIZ...

Regads
9M2JEN
From taiping with love...
Keowtiow doli...
Mee Udang Kuala Sepetang...
Gulai ikan sembilang....
Popia basah & goreng bawah larut matang supermarket....
Arbok kat taman tasik tepeng....
Gila...

No comments:

Post a Comment