Saturday, April 25, 2009

Resakse become PRO

hihihi....semalam aku mintak review sakse antara HTC diamond dengan Iphone 3G...hehehehe sonok main sms dgn mamat nie....cikgi POK,saya blum mintak pandangan dari anda lagi...sakse punyer review aku suka giler,mengalahkan Mobile Wizard magazine yang aku beli.....

sebenarnya aku bukan nak citer pasal sakse punyer review sgt...tapi aku bangga jadi kawan SAKSE...bukan apa...mamat nie memang giler...perabih hampir rm20K utk gadget kamera...kalau aku cakap dia membazir,memang betul la...tapi dah hobi dia,aku biarkan jerk...aku tak der lah nak perabih duit sampai rm20K beli gadget kamera....baik aku buat downpayment beli umah siut....

tapi berbaloi la....aku rasa 3bulan mamat nie dah bulih buat macam2 dengan kamera dier....memang cepat siut....tau sebab apa?sebab mamat nie suka membaca.....kulit ke kulit....pastuh tak lokek....lu jgn kembang bontot see....tapi yang nak marahnye...biler ader org tanya kat dier...dier akan jawab dengan ikhlas...sebutir sebutir...lepas tuh,mamat yang bertanya tuh,akan cakap dier belajar dari Hantu Hijau...ces...siut jerk...nak jer aku ptuih dekat hantu jenglot kecik yang rambut panjang....tapi sakse pun tau,cuma dier malas nak layan,that is diffrent between us and them...some are born to be fast learner,some are born to be LAMPI(LAMbat PIckup) and cakap macam dia tau segala mender...cilakak sama ini olang... wakaka....

hari nie sakse dapat berganding bahu bagi talk tentang photography dengan seorang professional kat putrajaya...goddamn u sakse...u deserve it...tak sia2 usaha ngko selama nie...tak sia ngko berkepit sana sini dengan beg kamera ngko yang seberat 10kg tuh....pergh...jgn la ko jual kamera ko tuh sebab nak layan R6...rugi beb...aku tau ko dah boring nak explore pasal kamera,tapi cari ler duit lain buat d/payment R6 tuh....

ok..tu ler citer aku...puas betul hati aku....sebab apa,aku yang teman dier masa dier beli kamera kat plaza pudu...1st camera die beli,tak salah aku,450d sekarang dah pakai 50D siut...lense jerk kat 6 ribu....gadget lain lagi...siut betullll....

Komen aku pasal sakse sama macam dulu....kalau ader manual pilot for airbus,bg sakse baca,dalam masa 3 bulan aku rasa dia bulih bawak kut.....wakakakakakka..tapi dalam aku puji2 si sakse nie,ada gak aku nyampah...mamat nie selekeh siut,kalau tenguk baju,macam sebulan tak basuh,wakakakaka,berkarat sana sini...hehehehehehe...tapi tak leh salahkan dier....org bujang beb...aku dulu pun macam tuh...dah ader bini baru terjaga baju dan makan minum...kalau tak main capai jer apa yang sempat....jadi....kalau korang ader sesaper nak rekemen kat sakse,boleh bgtau aku,tapi mamat nie PR memang macam hampieh...tak tau ler ader sifat romantik ke tak dalam diri dier.....walau apa pun...I'm still proud of u bro....i mean it...

No comments:

Post a Comment