Tuesday, April 21, 2009

Learning CW in 6 weeks-my training books

Antara gambar yg dari buku latihan

Buku latihan.Buku batik adalah sourvernier semasa ardf di port dickson.satu diletak dirumah.Manakal yang hitam digunakan semasa dipejabat.
Latihan dua character yang pertama menggunakan G4FON.huruf M dan K...senang siut..2 character....hehehehehe

Yang ni pun sama....tapi sessi penghanataran selama 3 minit....hik hik hik



Kelas pertama dengan 9M2AGC...eh bukan...masa nie...saja main2 dgn 9W2MDY,kat simpleks..masa nie pun org dah mula monitor..



alamak...aku lupa rotate gambar ler....sorry....


yang nie pun sama...latihan penerimaan ...byk character dah nie....

kelas dgn agc,tak ingat character apa,group ke berapa..gambar tak berapa jelas...kamera cap ayam...


Masa nie,AGC pinjam laptop aku,dia amik sticker kat cermin kete dia hantar...siut jerk...


Cuba tenguk apa yang AGC hantar...siut,punya payah,memang tak boleh nak guess punya...karotid angloplasma...apa mender nyer pun aku tak tau...salur darah tersumbat rasanya...memang sumbat pun...lompong siut...


Tension...sebab banyak lompong aku...buat rx lagi kat G4FON....

Lupa nak bgtau...buku batik aku dah penuh...terpaksa bawak balik buku opis mai umah....
banyak lagi yng lompong walaupun exam dah nak dekat....

yang nie aku dapat teka....itupun lagi 4 hari nak peksa...

yang nie dah lompong balik.....

masih lagi lompong...kan aku cakap....sebab apa...dengar 14wpm siut....



terlupa letak gambar yg AGC hantar ayat cina dgn perancis..memang merangkak aku nak guess...tapi itulah cikgu aku...punya idea yang macam2......wakakakakaka
*Apa yang dipaparkan bukan bertujuan untuk membangga diri atau sebaganya.ianya hanyalah pengalaman penulis semasa persediaan menduduki cw test.Harap tidak disalah ertikan....

No comments:

Post a Comment