Saturday, July 24, 2010

3 kali....

Kali pertama kat roundabout depan masjid putrajaya....kali kedua kat setia alam... Dan kali ketiga kat meru...kali pertama dan kedua jatuh sebab lambat buka pedal klip....tapi yg ketiga nie aku rasa tragis....

Lagi 6 km nak sampai umah,aku pace belakang motor...dah nampak sebijik kete kat bahu jalan nak masuk,aku budget dia tak masuk,rupanya dia menonong masuk...motor brake...dan aku tersungkur...jari manis koyak sikit...basikal cacat lagi...masa jatuh,aku selamatkan basikal dulu...tak sedar darah duk menitik kat jari...

Berbaki 6 hari nak sampai century ride,aku lak injured...esok rasanya nak pegi klinik...badan dah rasa sengal2 lain mcm....esok tak dpt nak joint clock tower ride fraser hill...klu ikutkan mmg teringin nak panjat fraser...tapi apakan daya...pada semua yg mengikuti,doakan kesihatan aku yer....

No comments:

Post a Comment