Friday, March 13, 2009

Nebu dah takdak sticker

selasa lepas aku minum dgn abang long aku....sedih siut....abg long dah bukak sticker callsign dari kereta dier....merajuk betul dia...letih aku pujuk...akhirnya aku biarkan abg long aku dengan kemelut diri dia....inilah susahnya...bila dah terlalu akrab,bila ader perkara yg mengguris hati,susah nak sembuhkan luka...

Buat abg long aku....kita adik beradik tak ramai....ader 4 kerat jerk.....yang no4 dah lama tak dengar berita...entah hidup atau mati.....tak tau ler sibuk dengan kerja atau sibuk dengan urusan kerja atau sebagainya....tetiba plak abg long pulak nak merajuk...jangan macam tuh along...tak baik...aku doakan satu hari nanti,luka dihati abg long sembuh seperti sedia kala....

Jadi aku pun sama...ambik keputusan untuk bukak jugak callsign kat nebu...aku nekad.selagi luka kat hati along tak sembuh,selagi tuh ler tak der sticker kat nebu...walaupun sticker tuh menampakkan semangat ham aku,tapi atas sebab abg long yang merajuk,aku tanggalkan...tak pelah...harapan aku,sekali lagi,moga abg long ok...jangan simpan lama2 long,nanti merosakkan hati...

ingat masa sama2 kita,melepak,minum horey2 dan sebagainya....fikirkan yang baik dari yg tidak baik...dalam masa sekarang nie,mungkin along nampak yg hitam jerk...cuba positif yer long...

ok...salam sayang utk adik semua adik beradik aku.....untuk along....untuk angah....dan utk ucu yang juga dah lama menghilang.....semoga keakraban terjalin kembali....

No comments:

Post a Comment