Friday, March 13, 2009

Hingga titisan tinta yg terakhir

Memang penat dan memenatkan....dari satu huruf ke satu huruf aku bertatih....kenkadang laju,kenkadang tak bergerak langsung.....apapun aku akan berjuang hingga ketitisan tinta yg terakhir.itu janji aku....insyaAllah jika diiringi usaha,pasti kejayaan mengiringi.tetapi jika usaha dan diakhirnya dengan kegagalan itu berserah kita kepadaNYA,itu yg dinamakan tawakkal...
Tapi rasanya sehingga hari nie,usaha aku belum memadai...masih ada sisa 14 hari utk aku belajar mendengar cw sebelum aku memasuki proses yg kedua,iaitu proses menghantar.Tapi masa nie pulaklah ada event motorsport kat sebelah johor...argh...tension siut....ada drag kat track pasir gudang yang member sourthern buat...5 april plak tuh...masa tuh adalah perjuangan aku yg terakhir...kalau berkesempatan,aku nak mintak GTR wakil kan utk jadi rider kepada Nebu...hari tuh nebu dah masuk SIC,kali ni nak mintak nebu masuk pasir gudang pulak...
ok....cw...pergh...hebat cabaran dan dugaan siut....sabar tuh yg paling penting...pastuh kena belajar jujur dgn diri sendiri...selagi belum mahir sepenuhnya dengan satu character tuh...jgn duk gatai la nak melompat buat character lain...nanti memang tak lekat....tension siut...
oklah...anak2 dan ummi doakan kejayaan didi....memang hobi,tapi didi nak buktikan pada diri didi,bahawasanya cw itu bukan suatu yang mustahil buat kita...cuma memrlukan masa,kesabaran dan kesungguhan untuk diri...sekali ia datang,pastinya ianya terus tersemat dalam diri....
Doakan kejayaan didi.....

No comments:

Post a Comment