Tuesday, December 2, 2008

Soul of Motorsport

Afif:Didi nak pegi mana?
didi:nak pergi amik kawan didi..
Afif:saper nama dier:
didi:resakse

Afif:besar ke dier..??

didi:biasa2 jerk...


sampai dilokasi...



Afif:ler resakse tuh manusia rupanya..

didi:glurp.....

Esok aku nak jalan bujang,nampaknya hari nie kena bawak anak2 aku jenjalan....tapi pegi mana yerk???amik tepon sms GTR...katanya ada event drift kat stadium bukit jalil...cantik..memang cantik,aku memang suka...tapi sebelum tuh,kena bawak si snipper sakse...motor dia mampuih tak bulih start...tu lah...dating dgn awek,sampai umah masuk air...yang hang pi redah banjir buat apa..tak pasai2 hang menolak motor dekat 6 kilometer aku rasa.Kat sini belah atas

bangun pukul 10.30 terus suruh afif siap...bawak dia sorang dah ler..kalau bawak si angah sekali..memang pengsan aku...yang no2 nie...terlebih berani sikit....siap lebih kurang,ambik kunci terus pegi amik sakse..pergh..jalan jem tak ingat..sempat jugak aku jadi polis trafik kat pekan kelang sebab trafic light rosak...sampai bukit jalil dah dekat pukul 1.50 ptg...
masa dalam kete afif tak habis2 tanya nak pegi mana...aku cakap nak pegi tenguk drift...hehehehe...bersungguh2 dier nak naik kete drift...alah 20hinggit jerk,kalau dier betul berani aku tak kisah pun...anak lelaki beb...biar ajar berani sikit...sampai jerk aku terus tanya kat kaunter bulih tak kalau nak dipegang afif masa naik kete...depa tak pagi...sorang driver dgn seorang co pilot jerk...bahaya kata mereka...oklah...akur dgn rules diaorg...boleh lepas kalau aku bertekak lebih sikit...tapi event depa biarlah...ikut jerk..aku bayar rm20,jadi aku sorang yg naik..aku suruh afif naik dengan driver tuh..tapi dier taknak..mungkin tak berani dengan org yang dier tak kenal...naik kete johan drifter,memang stim beb...1st lap dier layan 2nd gear jerk...pickup memang melompat ler....pergh...memang teruja...excited...full of excitement....wakakakaka....2 nd lap johan layan 3rd gear plak...memang aku try hold body aku..tapi tak bulih ler....nak tahan momentum dan inertia,bukan senang beb....merasa ler layan 4 lap...bayar rm 20 hinggit...ok lah...at least masuk derma kat tabung amal limpahan kasih...rumah anak2 yatim...aku pun bukannya rajin bersedekah sgt pun...

tapi aku masih bersedih...letih aku pujuk afif naik dgn johan d'drifter..tapi dier taknak...dah letih pujuk,aku biarkan jer dier..tak perlah..lain kali aku bawak lagi kalau ader event macam nie...biar afif ada SOUL of MOTORSPORT.....
lagi gambar pasal drift,klik kat sini
kat sini sambungannya

No comments:

Post a Comment