Wednesday, September 29, 2010

Tiada lagi...

Salam.Selamat menduduki peperiksaan RAE yg bakal tiba kepada semua calon.Kepada yg bertanyakan kepada saya mengenai RAE kelas,saya tidak lagi mengadakan sessi perkongsian ilmu dengan rakan2.Bukan pula lokek dengan ilmu yg ada,malahan apa yg ada pada saya amat berkurang jika dibandingkan dengan dengan mereka yang lebih fokus kepada hobi radio amateur.Fokus saya terhadap dunia radio amateur telah berkurang kebelakangan ini.

Kepada mereka yang berminat dengan kelas persediaan RAE,boleh menghubungi persatuan radio amateur atau lawati www.astra-tengah.blogspot.com dan terus menghubungi mereka yang berkenaan.Sedikit bayaran dikenakan bagi keperluan kelas dan selebihnya dimasukkan kedalam tabung persatuan.

Terima kasih kepada mereka yg bertanya dan sayamemohon maaf atas kesibukan saya.Jadilah amateur yg menjunjung undang2nya,kerana disitulah terletaknya kecantikannya...

1 comment:

  1. Salam jen...

    Masih ramai lg yg perlukan bantuan hang lg..apepun aku harap hang akan kembali dgn semangat berkobar cam biasa..

    kita rehat sekejap.. :)

    ReplyDelete