Thursday, September 23, 2010

KOM:Simpang Pulai-Cameron Highland

Tarikh:10/10/10
Hari:Ahad
Jarak:54km

memang tak training langsung...cuti 1 malaysia hari tuh jerk,ada kayuh..itupun sampai 4 kali muntah....masa layan kat dragonback hari tuh,aku org terakhir...deme dah melepak dekat kedai mee jawa hampir 15 minit,aku baru sampai...

Apapun KOM nanti aku kayuh jerk...klu dapat buat bawah 5 jam dapat medal...kalau tak dapat pun tak per....aku tak training langsung...tapi aku redah jugak...sebab route tuh salah satu dalam kalender berbasikal aku....

janji dapat complete sampai atas pun dah alhamdulillah sangat...saja nak buat rekod peribadi...tapi klu dapat buat bwh 5 jam,itu dah kira bonus....alang2 dah main beskal,biar rasa teruk sikit...hati aku tak cukup degl lagi...blum cukup kental...masih ada taman dalam hati,bak kata adnan sempit...

apapun doakan aku complete route kali nie...lantak ler deme nak berlumba dapat jersey polka dot...aku punyer target nak completekan route jer...

No comments:

Post a Comment