Sunday, August 8, 2010

Trinity.....closing of syaaban

Mlm tadi aku reply NO utk sms yg wak jumali bg.Kesan melecet (cam jerawat) masih ada lagi ckit.rasa tak selesa bila kayuh ..bangun awai pagi,terus pi pasar borong,memandangkan ramadhan nak membuka tirainya,aku nak penuhkan peti ais.mcm biasa lah, mabong, kerisi,pelaling,tengiri,merah,dan beberapa jenis lauk basah aku beli...bukan jenis aku nak pi market selalu.so klu sekali aku beli,make sure peti ais tuh penuh....murah byk klu nak compare dg pasar biasa,cuma kena beli plg ckit sekilo.

Balik pasar borong baru pukul 6.45pg.dah tak tau nak buat apa.klu duk umah gerenti aku sambung tidoq.bangun pukui 10,pastu makan,pastu sambung tidoq lagi..rugi plak rasanya...loading bskal atas keta,terus pi bukit jelutong....kapten lak sms otw aku nak kesana,tak dpt joint katanya....herm....sampai BJ,sekoq pun tadak lagi....herm...aku rasa mungkin depa kansel kut.elok nak chow,zabo dgn kwn dia sampai....

Alang2 dah sampai,layan kayuh bertiga kat GCE...pergi balik 44km jer...tapi memang tak selesa,jerawat kat celah kangkang,betui2 kat bwh urat skrotum buat aku seksa nak mengayuh...herm layan jer lah....ramadhan nanti, memang payah dah nak kayuh siang hari...balik singgah r&r elmina.ramai gak rider yg berenti minum. Klu satey samhuri bukak, bleh gak aku sarapan makan satey ... hehehe...

Malam tadi bawak anak2 layan the last airbender(avatar) kat bukit raja...boleh lah layan kepala...sebelum tuh bawak anak 2 masuk
kedai buku
MKH...aku beli satu magazine....bini aku
ghenyih jer kat aku bila pi kaunter bayar majalah mens fitness....bini tenguk aku atas bawah...heran tenguk laki dia yg duk tengah stim nak jaga badan....badan aku gelebeh teruk la... kulit kendur sebab aku tak buat weight training...byk kesan pecah lemak.so nak belajar2 jaga bdn...bukannya nak bg ketui2. Nampak shape ckit pun jadi ler....tak der ler sampai nak buat 6 pack...just nak nampak shape yg senang mata memandang....

Bini aku senyum lagik,aku ckp toksah duk risau,takdak gila nak cari betina lain,yg sorang nie pun aku serabut dah... Muahahaha....seronok bila nampak perut kimpis ckit dan bdn mula dah rasa ringan...alfatihah utk rider dari Republic Of Puchong yg meninggal kat langkawi hari jemaat lepas kat langkawi....

Harapan agar ramadhan kali nie dapat membawa perubahan utk diri dan keluarga...maafkan segala dosa2 aku pada yg mengenali aku....halalkan makan dan minum. Mana yg terasa hati dgn penulisan aku,juga aku
minta ampun,lillahitakder niat ckit pun utk membangga diri atau sebagainya...

Selamat Menyambut Ramadhan....

No comments:

Post a Comment