Wednesday, January 19, 2011

L2A 100km ride

best...memang seronok,puas hati sangat walaupun tak la duduk rangking yg baguih sgt...masa starting pun dah duduk kat belakang...klu aku nak pulun dari awai,aku tak mula dgn team MPB,mesti aku duduk depan...

Seronok sebab,dari belakang aku mula,aku dapat TANGKAP kapten kat feedzone pertama...rolling sebelum pekan batu arang....ingatkan boleh shoot masa melepasi roundabout batu arang,tapi apakan daya,tayar pancit,sebelum roundabout...pump tak bawak,nasib baik ada kedai motor....mula2 pancit depan jer,elok mula nak kayuh,belakang pulak pancit...

hahahahaha...double barrel aku kena...ingatkan dah tertinggal jauh,rupanya,kat belakang ramai lagi riders.....ada la dekat setengah jam aku berhenti...kayuh punya kayuh,sampai kat petronas puncak alam aku berhenti jap...nampak mamu,sham NTV7,labo...loading air dalam 10 minit,jalan balik...

3/4 org tergolek depan aku masa menongkah dragon back...kesian pun ader,kelakar pun ader..sorry tak bleh tolong,kalau aku tolong,dgn aku2 sekali kena sehtap krem nanti...

panjat 2 bukit terakhir,iaitu bukit UiTM dgn bukit Cahaya SPK,nak kata perit,tak la perit sgt...boleh panjat lagi...ramai yg dah turun menolak...aku maintain ikut pace aku jerk....anak buah adi,si acap,aku nampak dah menolak..aku jerit dari belakang...budak tuh dah kong,perut lapar...

Aku temankan si acap berkayuh...sampai kena gastrik budak tuh...nombor 412&420...hahahaha..bg nombor pun dah tak ikut susunan...nombor tuh aku tak heran...memang aku tak heran..sebab aku puas hati....apa sebanya,aku sendiri jer yg tahu...

No comments:

Post a Comment