Tuesday, June 15, 2010

Lemau!!!!

dah 2 hari tak pegang basikal....badan didatangi sindrom lemau gamaknya....sabtu pegi ijok,ahad pun layan pegi ijok lagi.....hari ahad aku kena kitai kow kow dgn bebudak trithlon....rakan cina dari Ken aircond kelang...

depa nie semua layan ironman...aku just follow kapten foad...sabtu dah kayuh jauh...hari ahad melayan kapten foad pulak dgn geng KEN aircond dari klang...memang teruk kena kitai...kalau kapten Foad pun kena aku apakan lagi....

memang laju...dari setia alam ke ijok,siap masuk layan dragon back lebih kurang 45 minit....semput aku....sampai kat petronas ijok terpaksa suruh kawan aku ambik...tayar belakang dah koyak...aduhai...koyak tayar vittoria EVO corsa aku...duit lagik....

dah 2 hari tak pegang basikal...petang nie kena paksa jugak kayuh..tak laju pun tak per..janji kena kayuh....LEMAU!!!!!!!

No comments:

Post a Comment