Monday, March 14, 2011

Roller



Ahad tak dapat kayuh.Hantar mak & pak mentua aku pegi KLIA,depa buat umrah.So tak dapat roll jauh.Layan roller ajelah...

Sebenarnya,ada seorang rider,buatkan program interval kat aku..hehehehehe..seminggu tiga kali jer...ngeh 3X,tak bleh citer lelebih..program tuh utk aku jer...org lain,mungkin program nyer berbeza...apapun klu nak buat interval mesti ada mileage dulu..klu mileage takder,tapi terus nak buat interval training,takut termuntah atas basikal jerk...ini kata mereka yg pakar,bukan aku erk...

Kuat????tak kuat mana pun,biasa jerk..cuma nak cari ketahanan sikit jer...lagipun aku nak pelbagaikan rentak dan cara kayuhan....klu asyik kayuh,tapi tak tau buat mender pun tak syok jugak...

Video nie bukan training interval..tapi aku buat endurance&strengh...pakai gearing besar maintain cadence >60rpm,heart rate kat zone E2...speed aku henyak 40km/h....15minit warm up atau easy cadence,40minit strengh,pas tu 15 minit warm down easy cadence...70 minit jer,tak lama pun...

No comments:

Post a Comment