Tuesday, October 21, 2008

Kenapa AFiF...




1st time aku post kat sini....kenapa gambar Afif...???gambar nie rakan aku yang ambik...resakse...masa melepak minum2 kat rafi dengan members V6ers.Nak sangat mengikut aku kuar rumah,jadi aku bawak dier.Sembang 15 minit dalam kete,sampai tertidur Brad Pitt aku.Bukak tingkap,aku sambung minum dgn member2 aku.Bangun tidur,menangis...tenguk bapak dier tak der...kebetulan si sakse bawak kamera canon 450D,di snapnyer gambar anak aku....



Afif....lahir 11 januari 2004.Panggilan kat umah Along.Tinggi aku tak ingat.tapi berat 3oKG!!!!apasal...tak percaya???budak nie baru 4 tahun setengah,tapi bila makan selera macam org tua.Makanan kegemaran kari dengan sup,bagilah kari dgn sup apa sekali pun mesti bertambah punyer.Kenkadang risau gak aku biler tenguk dier makan.Saja aku limit kan dier makan,maklum ler bapak dier dah ader diabetis,takut nanti terkena plak kat anak aku.Minat dier...apalagi kartun ler...kalau kartun kat tv 9...dari pukul 2 sampai pukul 5.30,memang tak berubah ler tv tuh..sekolah,baru tadika jer budak nie...aku hantar kat little caliphs kat area umah aku...boleh tahan mahal gak yuran...kalau ikutkan hati aku,aku antar tadika umur 6 tahun jerk..takut dier boring,tapi XYL yg melebih,takut nanti tak boleh baca lah,apa lah...aku dulu sekolah tadika islam jerk..yuran 8 hinggit setahun...boleh gak membaca....hehehehe.

Banyak aku boleh citer pasal Afif the Brad PiTT nie...tapi tak nak ler hangat2 taik cirit jerk...mula2 jerk semangat lepas tus hancus....Hope this is the beginning...

No comments:

Post a Comment